torsdag 23 september 2010

Minus!!

Jaaaaa...det stod minus 2kg på vågen idag. Fy, vad glad jag blev. Har ett mål till julafton som är att komma i mina gamla jeans som jag hade när jag träffade min käre sambo! Å känner att jag e på god väg nu :) Ett annat mål är att försöka börja springa till en början 1ggr/vecka. Börjar sätta gränsen så lågt som möjligt för att jag inte ska tröttna. Jag tycker nämligen inte alls om att springa, men ska försöka börja gilla det!!

Och igår var det Carina Berg på tv..hos Gunde denna gång! Bara älskar det programmet, hon får liksom till det på nått väldigt roligt/bra sätt utan att det blir för mycket eller löjligt. Fem stjärnor till Carina Berg från mig.

Kramar

3 kommentarer:

  1. Tack mamma!! Å inflyttningsdatumet har hela tiden varit den 29 April :) puss!

    SvaraRadera
  2. Vad bra gjort! Gött!! Kramar

    SvaraRadera